Χριστουγεννιάτικες κατασκευές🎄🎨 part 1


Γειαααα! Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα🎄!!! ( μονό εγώ είμαι ενθουσιασμένη;!😃) Είναι η αγαπημένη μου εποχήηηηηηηηη😊!!!!!! Για αυτό ως part 1 😁σας έχω Χριστουγεννιάτικες🎄 κατασκευές🎨😍.

Δες και το προηγούμενο άρθρο: 

CHANGES - SORRY - QUESTIONS - NEWS       




Για την αρχή αυτές οι δύο: 

1. Χριστουγεννιάτικο στεφάνι με συρμάτινη κρεμάστρα

Image Credits | Pinterest, Etsy.com

Το χριστουγεννιάτικο στεφάνι 🎄 δεν θα μπορούσε να λείπει από τις ιδέες🙃 για χριστουγεννιάτικες κατασκευές🎁. Να μια "συνταγή" 😃που μπορείς να δεις👍🏻: 


Τα υλικά 😎που θα χρειαστείς ❤️είναι:

  • 🎨Μπάλες
  • 🔗Συρματινη κρεμάστρα
  • 🪆Στολίδια

Image Credits | Pinterest, Flowcoast

Πάρε μια συρματινη κρεμάστρα🔗 και δημιούργησε με αυτήν έναν κύκλο⭕, χωρίς να χαλάσεις την θηλιά της🫤. Στη συνέχεια, πέρνα μια μια τις μπάλες🎊(όχι αυτές⚽⚾)  και τα στολίδια 🪆που θέλεις μέχρι να γεμίσει ο κύκλος⭕. Κλείσε τον κύκλο στο σημείο της θηλιάς😁 και κρέμασε το στεφάνι σου🎄 στην πόρτα ή στο τοίχο σου!🤩🤗

2. Χριστουγεννιάτικη σύνθεση τοίχου

Image Credits | Pinterest, Diana

Αυτή και αν είναι ωραία😃 Είναι μια πολύ απλή κατασκευή 🎁που μπορεί να αναδείξει 🎨τον χώρο σου και να προσδίδει μια αίσθηση πληρότητας👍🏻 στην χριστουγεννιάτικη διακόσμησή σου😎:

Τα μόνα που θα χρειαστείς είναι:

  • 🪜Μακρόστενο ξύλο
  • 🪆Στολίδια
  • ⛓️Πετονιά

Διάλεξε τα στολίδια 🪆που σου αρέσουν😍 και δέσε τα με πετονιά⛓️.  Σε ένα μακρόστενο ξύλο 🪜δέσε τα στολίδια με την πετονιά⛓️, όσο πιο ακανόνιστα μπορείς😵‍💫. Είναι σημαντικό κάθε στολίδι 🪆να βρίσκεται σε διαφορετικό μήκος🫤, ώστε να δημιουργήσεις μια εντελώς ακανόνιστη σύνθεση🔗, που θα αναδειχθεί ακόμη περισσότερο👍🏻.

Αυτά για τώρα😁,... Θα φτιάξω στο blog ❤️μου μια Χριστουγεννίατικη 🎄σειρά με ιδέες 💡οπότε μείνετε συντονισμένοι.. 🤩

Τα λέμε στο επόμενο επεισόδιο 😉

( πολύ  παιδικό εε;; 😂) 

Σχόλια

  1. Τέλειες όλες οι κατασκευές (και οι δύο).......... επίσης σε μένα οι εικόνες δεν φαίνονται.......(δεν είναι και τόσο παιδικό, θα δείξω τις κατασκευές στον αδερφό μου όμως γττ εγώ δεν έχω καθόλου χρόνο.....)........κ για αυτό που μου έλεγες με τα μυνήματα, δεν έχω κανένα πρόβλημα απλά ζορίζομαι και δεν προλαβαίνω χίλια-εκκατομύρια συγνώμη!!!!😭😭😭 Ίσα ίσα που προλαβαίνω να γράψω και στο blog μου😭😭😭😭😭

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειααα!! Συγγνώμη που δεν είχα σχολιάσει τόσο καιρο! Τέλειο άρθρο και ιδέες για τις κατασκευές, είδα το σχόλιό σου στο blog μου και θα σου απαντήσω σύντομα στο email σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο άρθροοοο! Μακάρι να είχα μπει νωρίτερα να τα έβλεπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦 ;

Δημοφιλείς αναρτήσεις