Τι βάζω μέσα στην σχολική μου κασετίνα / What do I put in my school case


 Γεια σας!! Τι κάνετε ;;; 

Σήμερα θα σας δείξω , όπως καταλάβατε , τι βάζω μέσα στην σχολική μου κασετίνα 🙃. 

Αυτά .... 

Πριν ξεκινήσουμε θέλω να σας πω ότι τις εικόνες τις πήρα από το Canva..!

και ....

Μια σειρά με ιδέες για το σχολείο 👉🏻 School ideas , Christina's awesome world 

Ας ξεκινήσουμε!

Όπως ξέρετε τώρα πάω πρώτη γυμνασίου και παίρνω πολλές σημειώσεις οπότε χρειάζομαι : 

Στυλό: 



  και που σβήνουν : 


Επειδή μου αρέσει να υπογραμμίζω και να τονίζω λέξεις χρησιμοποιώ υπογραμμιστηκά :   






   




Φυσικά έχω ένα μολύβι και μια γόμα ! : ( ποτέ δεν ξέρεις ) 
Ένα ψαλίδι : 
                                    Έναν χάρακα : 






και μια κόλλα: 
  👉🏻    

Αλλά ...
έχω και μια κασετίνα με ξυλομπογιές και μαρκαδόρους :



















Αυτά βάζω στην κασετίνα μου ! Οι κανονικές εικόνες μου : 





Εσείς τι βάζετε στην κασετίνα σας;; 


Έχετε κάτι ίδιο με εμένα ;;;

Αυτό ήταν το άρθρο ! Γράψτε μου σχόλια για όλα!!




Τα λέμεεε🙃









Σχόλια

  1. Ρουμελιώτη Χριστίνα5 Οκτωβρίου 2022 στις 5:35 μ.μ.

    Γεια!! Τέλειο άρθρο!! Και εγώ κάνω πολλές σημειώσεις οπότε βάζω περίπου τα ίδια με εσένα και επιπλέον βάζω και post its και μικρούς αυτοκόλλητους σελιδοδείκτες! Ευχαριστώ που ανέφερες το blog μου! Ανυπομονώ για τα νέα σου άρθρα 💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Ωραία ιδέεα! Τέλειαα!! Τίποταα🙃❤️. ❤️❤️

      Διαγραφή
  2. Τέλειο άρθρο!😍Εγώ στην κασετίνα μου έχω 2 μολύβια, 3 γόμες, 1 ξύστρα, 4 υπογραμμιστίρια, 2 στυλό 1 ψαλίδι, 1 κόλλα και 1 μαρκαδόρο ασπροπίνακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλει άρθρο!!! Κι εγώ περίπου τα ίδια έχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦 ;

Δημοφιλείς αναρτήσεις