Changes - Sorry - Questions - News

Γειααααααααα❤️!
Τι κάνετε 🙃;;;;;
Συγγνώμη😶 που δεν ανέβαζα ⏏️τόσο καιρό😧 ... Αλλά άρχισαν 😳τα διαγωνίσματα 📑και έχω πολύ διάβασμα..😵‍💫



Εχώ αλλάξει το look του blog μου και....:
* το έχω κάνει όσο μπορώ χριστουγεννιάτικο 🎄( είναι πολύ δύσκολο 😵‍💫) 
* έχω φτιάξει νέες λειτουργίες  🙃
* ελπίζω να σας αρέσει ❤️
* αν θέλετε πηγαίνετε στις πληροφορίες και πηγαίνετε στην φόρμα για να μου στείλετε ένα μνμ. 📩
* στις πληροφορίες έχει καινούριες δυνατότητες.👍🏻
* αν θέλετε πείτε μου να σας γράψω με το e-mail σας και το σχολικό για να σας έρχονται ειδοποιήσεις🔔. 
καιιι...

ΑΡΓΥΡΩ: σου χρωστάω ένα άρθρο για αυτό την επόμενη Τετάρτη θα σε βάλω ως 2 διαχειριστή του blog αν φυσικά το θέλεις και εσύ. Θα μπορείς να ανεβάσεις ένα άρθρο και να κάνεις αλλάγες στην εικόνα του blog μου. 
Για να γίνει αυτό θα χρειαστεί μόνο να μου δώσεις μια διεύθυνση e-mail ακόμα και το σχολικό σου (εμένα είναι : a693121@sch.gr)     
Θα σου σταλθεί μια πρόσκληση σαν αυτή : 

Είναι μια λειτουργία του blog που ανακάλυψα όπως και ότι μπορείτε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις στα άρθρα. 


Επίσης θα ανεβαίνουν πιο σύντομα άρθρα 🙃❤️📑
Αυτά....  
Γεια σαςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!!!!

Σχόλια

  1. Τέλειο άρθρο! Μπράβο σου ! Δεν πειράζει καταλαβένω …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειαα! Πολύ ωραία όλα αυτό που λες !! Μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια!!! Κ εγώ έχω πέσει με τα μούτρα στο διάβασμα!!! Το look είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!! Τέλεια δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια! Σου αρέσει να κάνεις αυτό που είπα την άλλη Τετάρτη ;;

      Διαγραφή
    2. απλά αν μπορείς πήγαινε στα περισσότερα - επικοινωνία- μήνυμα και στείλε μου το email σου. Αν φυσικά θελεις να γίνει αυτό... Αν μπορείς πες μου αν θες ή όχι ....

      Διαγραφή
  4. Γεια σου Χριστίνα! Καλή χρονιά! Συγνώμη που δεν έμπαινα τόσο καιρό αλλά δεν έβρισκα το blog σου πουθενά! Τώρα όμως πήρα το τάμπλετ μου και ευτυχώς το είχα αποθηκευμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦 ;

Δημοφιλείς αναρτήσεις