Come back...

Hello!!! Νομίζετε ότι θα σας άφηνα έτσι ; Χωρις άλλον τρόπο;;; 
ΟΧΙ φυσικά ! Με λένε Χριστίνα 😜.
Και ξανακαλωσωρίσαται στο blog μου! Ελπίζω αυτή η νέα αρχή να μας βοηθήσει. Επειδή νομίζω ότι δεν έχω κανένα καινούριο αναγνώστη στο blog μου ( αυτό) δεν χρειάζεται να σας εξηγήσω κάτι . Παρόλα αυτα , όποιος δεν κατάλαβε κάτι μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο a693121@sch.gr. 
Θα προσπαθήσω να ανεβάζω και να φτιάξω το blog μου ξανά όπως πρίν. Ευχαριστώ πολύ το blogger την νέα μου εφαρμογή




Φιλία σε όλουςςς!!! 
Bye for now! 

Υ.Γ: ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΣΤΗΝ E-ME. 

Σχόλια

  1. Ρουμελιώτη Χριστίνα27 Σεπτεμβρίου 2022 στις 5:20 μ.μ.

    Γειά σου Χριστίναα! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι που ξανανοίγει το blog σου, μου είχε λείψει πάρα πολύ!!Καλή αρχή και ανυπομονώ να διαβάσω τα νέα άρθρα σου💗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια!!!!!!! Καλή αρχή και ελπίζω να συμμετέχουν ΟΛΟΙ!!!!!! Χέρομαι τόσο πολύ!!!!! Τλκ μπορώ να σου γράφω σχόλια!!!!! Καλή αρχή και πάλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!! Και εγω!!!( κατάλαβα ότι είσαι η Αργυρώ)

      Διαγραφή
  3. Αααα, δεν σου είπα, η Αργυρώ είμαι!!!! Για το σχόλιο πιο πριν!!! Συγνώμη που δεν το ανέφερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει ! Θα μπορούσες να γράψεις το όνομά σου αντι για ανώνημος εκεί που λέει όνομα /URL εσύ θα γράψεις μόνο το όνομα σου.

      Διαγραφή
  4. geia sas!
    χαιρομαι που ξαναξεκινας
    Χριστινα, πως το έκανεςτο μπλογκ;
    μηπως μπορεις να με βοηθήσεις να κάνω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειαα! Ευχαριστώ πολύυ!! Φυσικά και θα σε βοηθήσω ! Θα μπορούσες όμως να γράψεις το επώνυμό σου γιατι δεν σε κατάλαβα - συγγνώμη- .

      Διαγραφή
    2. ΕΛΕΝΗ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΗ4 Οκτωβρίου 2022 στις 5:14 μ.μ.

      Εγώ είμαι…

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. ΑΑ! Συγγνώμη! Τι κάνεις ;;; Θα σου απαντήσω άυριο γιατι δεν έχω πολύ χρόνο τώρα . Μπορείς για αρχή να κάνεις ένα λογαριασμό στο blogger...

      Διαγραφή
  6. Γεια σου Χριστίνα!👋Χαίρομαι πολύ! Θα ήθελα και εγώ πολύ να φτιάξω blog από το blogger, αλλά δεν με αφήνουν οι γονείς μου😔...Αλλά χαίρομαι πολύ για εσένα!💖Οπότε.... ΚΑΛΗ ΝΕΑ ΑΡΧΗ!!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι που τα κατάφερες να μου γράψεις !!! Δεν πειράζει! Εξάλου το blog σου στην e-me είναι φανταστικό! Μπορείς να ανοίξεις τα σχόλια στο blog σου ;; Για να μπορώ και εγω να σχολιάζω 🙃 . Ευχαριστώ πολύ για όλαααα❤️❤️❤️

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ!☺ Φυσικά και θα τα ανοίξω!💕

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦 ;

Δημοφιλείς αναρτήσεις