Apple ?! (no the fruit🙄🍎)

Γεια σαςς! Συγγνώμη που την τελευταία Τετάρτη δεν ανέβασα κάτι, απλά είχα πολλά διαβάσματα🙄😧. Σήμερα... Θα σας μιλήσω ... για την μεγαλύτερη ( και οικονομικά ) εταιρεία στον κόσμο! Την Appleeeeee🙃. Προσκοπικά είναι η αγαπημένη μου εταιρεία!😜

Μερικές πληροφορίες από Βικιπαίδεια

Η Apple Inc. , γνωστή και απλώς ως Apple, είναι αμερικάνικη πολυεθνική εταιρεία τεχνολογίας, με έδρα στο Κουπερτίνο της Καλιφόρνιας που σχεδιάζει, αναπτύσσει και πωλεί καταναλωτικά ηλεκτρονικά είδη, λογισμικό, διαδικτυακές υπηρεσίες και υπολογιστές. Τα πιο γνωστά από τα προϊόντα της είναι οι υπολογιστές της σειράς Mac (παλαιότερα ονομάζονταν Macintosh), τα έξυπνα τηλέφωνα iPhone, οι υπολογιστές ταμπλέτες iPad και τα Apple Watch.(αν διάβασες μέχρι εδώ βάλε ♦️ στα σχόλια)


Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Στηβ Τζομπς, τον Στηβ Βοσνιάκ, και τον Ρόναλντ Γουέιν τον Απρίλιο του 1976. Σήμερα, διευθύνεται από τον Τιμ Κουκ.


Σήμερα, είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο, όχι μόνο στον χώρο της τεχνολογίας αλλά γενικότερα καθώς η αξία της ξεπερνά τα δύο τρισεκατομμύρια δολάρια.






                                     


Εσάς σας αρέσει η Αpple ?
Αυτά...! Τα λέμεεε!!>..🙃






Σχόλια

  1. Γειαα ♦️ 😉! Τέλειο άρθρο με πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες! Η apple είναι ωραία εταιρία, εμείς έχουμε στο σπίτι έναν σταθερό υπολογιστή apple και είναι πολύ καλός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi!👋 Πολύ ωραίο άρθρο και πολύ ενδιαφέρον😁! Εγώ ή αλήθεια είναι στο σπίτι δεν έχω καμία συσκευή Apple😕, χρεισημοποιώ πιο πολύ Samsung και Lenovo😌, οπότε δεν ξέρω πώς είναι🙄, αλλά έχω ακούσει πως είναι πολύ καλή μάρκα👌!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. *Συγνώμη ξέχασα να σου πω πως είμαι η Πηγή &♦️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο άρθροοο!!!!!! Εγώ προτιμώ την samsung να σου πω, διότι κανονικά τα apple είναι πολύ πιο φτηνά και το έχουν παρατραβήξει........αλλά είναι πολύ όμορφα και τα κινητά και οι υπόλοιπες συσκευές!!! Ούτε εγώ έχω apple στο σπίτι οπότε δεν τα ξέρω και πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦 ;

Δημοφιλείς αναρτήσεις